راه روشن

راه روشن

این وبلاگ در جهت انتقال تجربیات جهت موفقیت در ازمون سراسری طراحی شده است با شعار ماهی های بزرگ اسیر برکه نمی شوند انها سر انجام خود را به اقیانوس میرسانند
راه روشن

راه روشن

این وبلاگ در جهت انتقال تجربیات جهت موفقیت در ازمون سراسری طراحی شده است با شعار ماهی های بزرگ اسیر برکه نمی شوند انها سر انجام خود را به اقیانوس میرسانند

اندکی صبر سحر نزدیک است

و خداوند با صابرین است!

این جمله رو خیلی شنیدیم ولی چقدر بهش اعتقاد داریم خدا داند! بچه ها برای رسیدن به تراز بالا و درصدهای بالا باید صبر داشته باشید بعضیا یا بهتره بگیم خیلیا انتظار دارند با دو ساعت مطالعه در روز همه ی درسا رو صد بزنن خب همچین چیزی امکانش نیست یا خیلیا یه هفته میان بکوب درس میخونن و انتظار دارند که نتیجشو خیلی زود ببینن. اما این طوری نیست بچه ها زمان میبره تا اثر درس خوندنتونو ببینید پس اگه یه هفته خوندید و نتیجه نگرفتید سریع فکر نکنید که دنیا به اخر رسیده و شما دیگه نمی تونید به درجه ی خوبی برسید نه این طوری نیست شما باید صبر داشته باشید تا اثر درس خوندنتون رو ببینید . وقتی که یک دانه رو میکارن همونجا نمی شینند تا سبز بشه که! ماجرای درس خوندن هم همینه یوقتی شما میشینی یه مبحث رو میخونی تازه اون مباحث اولیشو یاد میگیری و باید تکرار بشه تا تثبیت بشه و مهارت در اون پیدا کنید. یکی از دلایل دیگه در مورد نداشتن بازدهی هم این هستش که ممکنه روش مطالعه ی دروس رو به خوبی ندونید تقریبا تمامی دروس رو ما روش مطالعش رو از زبان رتبه های برتر کنکور براتون توی سایت گذاشتیم یک ساعت وقت بذارید و بخونید تا بتونین بازدهی خوبی برای خوندن داشته باشید و وقتی که میذارید ارزششو داشته باشه. علاوه بر اون منابع خوب کنکوری هم خیلی مهمه شما باید بهترین منابع رو برای هر درس استفاده کنید تا بتونید بازدهی خوبی برای مطالعتون داشته باشید یوقت یه منبعی هست هزار ساعتم بخونیدش فایده ای نداره چون مولفش شناخت کافی نداشته یا عمدا تمامی نکات رو نگفته یا هر چی ولی باید منابعی انتخاب کنید که کامل و جامع باشند و بهتون کمک کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
هانا دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 17:16

سلام.مرسی از راهنماییاتون
من فارغ التحصیلم
از الان میخوام شروع کنم ولی هرکاری میکنم نمیتونم درس بخونم چیکار کنم؟

سلام خواهش چرا نمیتونی ایا من باید دلیل رو بدونم تا راهنمایی درست را بگم

هانا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 23:23

برنامه ریزی من باید چجوری باشه؟چه خصوصیاتی داشته باشه؟

باید انعطاف پذیر باشع و به هر درسی با توجه به ضریبش بها داده بشه

هانا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 23:20

سلام
شما کسیو نمیشناسید که ریاضیشو خیلی بالا زده باشه و منابعش چی بوده؟
برای من خیلی سخته که با برنامه کانون پیش برم بعضی آزموناش جا میمونم باید چیکار کنم؟
منم میخوام مثل شما رتبه خوبی بیارم کمکم میکنید؟

سلام من وقت کم اوردم مثل رتبه 1 منطقه که وقت کم اورد و 44درصد زد پارسال رتبه 11کشور بالا زد خیلی منبع تست ریاضیش هم 30سال کنکور کانون بوده حرف نداره باید خودتونو هم اهنگ کنید ساعت مطالعه رو ببر بالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.